“Ik heb een WAO uitkering maar wil toch helpen…”

Er komen hartverwarmende reacties binnen op de ‘actie vriendenclub’. Voor sommige mensen is 3 euro per maand (36 euro per jaar) best een grote uitgave. Zo ook voor Klazina. Ze reageerde op Facebook en liet een indrukwekkend bericht achter.

“Ik heb een WAO uitkering, maar ik word altijd zo bemoedigd door jouw liedjes, vooral duizend vragen, dat heeft mij weerhouden om een einde aan mijn leven te maken. En daarom als dank en omdat ik dit anderen ook zo gun, steun ik jouw werk Martin. Heel veel zegen toegebeden voor jou en je gezinnetje.”

Het maakt ons klein als we horen hoe God ons heeft gebruikt. En we vinden het geweldig dat Klazina op haar beurt ook weer gebruikt wordt. Met haar gift kunnen we nieuwe liedjes de wereld insturen. En ons zelf ook trouwens. Want er liggen plannen voor een tour langs opvanghuizen waar mensen de hoop en liefde van Jezus kunnen gebruiken. Ook dat zal door de ‘vriendenclub’ mogelijk gemaakt worden!

Ook helpen?

Plaats een reactie